.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه ملی در کلاردشت

عملیات اجرایی 2 پروژه ملی مسکن فرهنگیان و گازرسانی به منطقه کلاردشت با اعتبار23 میلیاردتومان آغاز شد

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از کلاردشت، با حضور مهندس طاهایی استاندار، معاونان استانداری و مدیران‌کل و مدیرعامل شرکت گاز مازندران عملیات اجرایی 2 پروژه ملی 560 واحدی مسکن فرهنگیان و فاز سوم خط توزیع گازرسانی به حوزه شهری کلاردشت آغاز شد.

علیمردان محمدزاده عضو هیئت مدیره تعاونی فرهنگیان کلاردشت در گزارشی به استاندار گفت: تعاونی فرهنگیان کلاردشت در سال 76 و با هدف تامین مسکن برای فرهنگیان منطقه با 140 عضو فعالیتش را آغاز کرد و پس از 13 سال تلاش و پیگیری در دولت آقای احمدی نژاد و همت وزیر محترم مسکن و سازمان مسکن و شهرسازی استان و دیگر مسؤلان شهرستانی و استانی مسکن فرهنگیان کلاردشت از رؤیا به واقعیت تحقق یابد.
وی افزود: این پروژه در قالب مسکن مهر در زمینی به مساحت 36 هزار متر مربع و با اعتبار 20 میلیارد تومان در 23 بلوک 6 طبقه و 560 واحد 85 و90 مترمربعی و وام 25 میلیون تومان با بهره 4% برای هر واحد و بصورت صنعتی طی 15 ماه ساخته خواهد شد،

همچنین مهندس رضا باقری رئیس اداره شرکت گاز شهرستانهای چالوس و نوشهر در خصوص اجرایی شدن فاز سوم گازرسانی به حوزه شهری کلاردشت گفت: فاز سوم خط توزیع گاز شهری با انتخاب پیمانکار این پروژه بطول 58 کیلومتر و با اعتبار 3 میلیارد تومان آغاز شده است.
وی افزود: فاز اول و دوم خط انتقال و تغذیه، از سلمانشهر بطول 42 کیلومتر و با هزینه 9 میلیارد تومان به اتمام رسیده و فاز سوم آن نیز در حوزه شهری در حال اجراست.
مهندس باقری در ادامه افزود: علاوه بر اجرایی شدن خط انتقال و تغذیه، 7 هفت ایستگاه CGS )) وBS) T ( 50 و10 مترمکعبی با اعتبار یک میلیارد تومان نیز در حال انجام است که امیدواریم تا پایان اجرای فازهای مختلف گازرسانی به اتمام برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.673 seconds.